24.3.11

Advertlets tak bayar ke?

Salam,

Rileks la, jangan gelabah..:) Aku baca entri Ben kat sini.. 

Korang pun boleh baca kalau nak tau citer sebenar..Tapi macam Ben kata, 

'Jadi kalau korang punya $$ skit dan bertukar, aku galakkan .. tapi atas niat sekadar membuat perbandingan .. mana lebih bagus .. Aku tak nak jadi batu api tapi korang boleh mencubanya sendiri'

Aku pun takmo jadik batu api..Sesapa pun ada pilihan kan, fikir mana yang baik..Kalau korang dah ok, oklah kan..Aku punya tak ok..jadik aku nak cari angin baru..:)
Aku ni lagi la baru 2 hari tukar advertlets, haru aku kalau tak bayar walaupun belum lagi la banyak mana kan, tapi so far so good..harap makin bertambah la eh..:) (aku bukan mata duitan, kalau dapat. itu rezeki kan..?)

Lately ni rasa malas sikit nak update blog sebab nak kena audit minggu depan plus menguruskan sesuatu..Hai, kalau berjaya, aku nazar puasa 3 hari berturut2..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...