22.4.11

Aku suka, nak beli jugak!

Salam,

Selamat pagi jumaat..Best..best, dah hari jumaat..Confirm hari ni ofis sunyi sepi sebab ramai yang cuti. Petang pun aku takder sebab nak pegi pejabat peguam nak sign-sign dokumen untuk rumah..

Ok, pagi ni nak ajak nengok hasil kerja seseorang..pasal topi lagi..yeay! Aku memang suka la topi-topi ni semua..Sweet sangat untuk zara. Kalau anak laki aku confirm takmo pakai, dia susah sikit..


Yang buat bisnes buat topi ni adalah adik aku..Gambar topi kat atas adalah jenis yang terbaru la dia buat..Dan aku suka sangat, nampak so 'gurly'. Adik aku namakan 'The Leia Hat'.

Korang boleh survey-survey topi kat blog dia, atapun pegi kat web baru dia - www.okinokiyo.com. Seronoknya kalau nak tempah topi dari sini, korang boleh pilih kain sendiri, baru puas hati.

Adik aku ni fulltime buat bisnes ni. Seronok tau boleh buat kerja dari rumah, ada masa dengan anak. Masa schedule sendiri, tapi kena disiplin la..




See, anak sedara aku yang comel lote ni..Cute je pakai leia hat ni..Geram betul, tak sabar aku nak belikan untuk zara..Mesti comel je kalau nasya ngan zara pakai topi ni dan keluar jalan sesama..



Rasa macam kartun ni tak? Apa nama kartun ni? Strawberry shortcake ya? Aku tak nengok kartun ni..hehe, tapi cute kan?

Berminat? Kalau minat nak beli topi untuk anak ke, nak bagi hadiah kat anak sedara, anak kawan-kawan ke atau sesapa je, pegi jengah blog adik aku, Maizura ya...

http://okinokiyo.blogspot.com


Sunhat ni bukan untuk perempuan je tau, lelaki pun boleh jugak ye..


2 comments:

  1. comelnyerrr..mcm rasa di kota inggeris hihi ;)
    serius comel..tp i x de gegirl ;(

    ReplyDelete
  2. takper, tunggu pinky momma dapat gegirl..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...