21.4.11

Dah dapat, tapi macamana nak bagi?

Salam,

Aku dah dapat dah kawan yang jadi follower ke 50 ni..terima kasih la yea. But then, dia tak komen pun.. Tapi takper, aku jejak blog dia. Tapi nampak cam tak selalu update..How eh? Niat baik nak bagi hadiah ni..


Korang boleh pegi blog dia kat sini..Kan? Macam tak selalu update kan? So camana eh? 

Dulu masa kat blog lama pun, aku ada buat cam gini gak, sapa jadi follower ke 100, aku nak bagi hadiah gak..boleh nengok kat sini..Dan the best part is - croft ni jugak yang jadik follower ke 100 aku (tapi aku lupa capture follower ke 100 tuh).

Dan aku ada tinggalkan komen kat salah satu entry dia, nengok di bawah;


TAPI..dia takder pun nak komen balik..so camana eh? Camana nie? 

Kalau miss croft ada baca entry ni please leave ur comment..niat saya baik ni..:), saya bagi tempoh 3 hari bermula hari ini.

Kalau takder apa-apa selepas 3 hari tu, aku fikir nak bagi hadiah dalam bentuk lain..buat kuiz simple2 je..ok eh?

*Tetiba kan rasa misteri pulak..sapa croft ni yea?*

3 comments:

  1. Alamak, Missbby...malu lah i..promosi blog I yg tak seberapa tu....

    ReplyDelete
  2. Ala, Missbby...malu la I...u promote pulak blog i yg suam2 kuku tu....

    hehehe...I dah lama follow u actually(thru rss feed), tapi malu nak mencelah...

    p/s: actually, ni dah 2 kali taip, tapi tak muncul pulak comment

    ReplyDelete
  3. ohh..akhirnya muncul jugak croft ni yea...senang hati saya..boleh bagi alamat u tak through my email : zarakiddies@yahoo.com..
    Since u jadik i punya follower bertuah dari blog lama dan blog baru ni so please bagi address ya...i check email malam ni tau....:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...