1.4.11

Macam-macam la..

Salam,

Aku ber'online' dari rumah. Petang ni amik half day pasal nak settle kan beberapa urusan. Urusan keluarga la. Malam ni nak tido umah mak, tak sabar nak jumpa nasya, anak sedara aku. Mesti zarif dan zara suka, lama rasanya tak jumpa.

So, sebelum balik mestilah nak kemas-kemas umah, banyak kerjanya walaupun balik umah mak kat bandar tapi remehnya bab kemas mengemas tu. Ditambah lagi mrhubby ada final rugbi petang ni. Ntah pukul berapa la baliknya tu.

Lagilah pulak, hari Ahad nanti zarif ada hari sukan sekolah PASTI. Main bolasepak pulak tu..Haihh, kena berpanas lagi le masa tu. Harus ni aku kena bawak payung, tikar dan segala makanan, minuman dan macam-macam lagiler..

Tahun lepas zarif setakat masuk game perah span je..senang sangat, bila abis game je dan confirm kalah, aku terus ajak semua balik dan makan kat mcd..hehe


Tapi tahun ni dia main bolasepak macam gini;


Takkanlah tak nengok kan? Lepas tu main ni ada peringkat-peringkat ke suku akhir la, separuh akhir la. Buatnya kalau team zarif terer main sampai final camana? Zarif kata dia main bahagian PENYERANG tau..jangan memain..:)

Aku serik tahun lepas pasal takder pengalaman, datang lewat, khemah semua penuh lepas tu panas pulak, macam gini;
 

Mau aku tak buat muka, nak balik cepat je dengan kendong zara yang kecik lagi;


Jadiknya tahun ni, aku kena plan betul-betul..Apa yang perlu dibawak semua waktu nak hari sukan tu..Ni sukan PASTI tau..PAS punya..:) tu pasal korang nengok budak-budak sukan pakai baju lengan panjang (lelaki) ngan bertudung (perempuan)..

Ok, dah..aku nak kemas ni...tata..

1 comment:

  1. hihi..zakiah dulu masa kecik tadika kat PASTI juga..:) akak hantar zarif pasti mana? zakiah cadang nak hantar ke al ghazali tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...