4.4.11

Santai di malam hari

Salam,

Alhamdulillah masih lagi bernafas pada hari ini..

Rasa macam nak bangun lewat je hari ni tapi tak buleh, bila seorang suami bersuara dengan lembut "b, bangun b...pegi solat subuh.."
Bukan selalu pun mrhubby kejutkan aku, pasal aku yang banyak kejutkan dia..Tapi sesekali dia kejutkan tu buat aku cairr..Giler ko, kalau dia kejutkan g solat, tapi aku sambung lagi tido...kan berdosa..

Seperti korang dah tau, hari ni aku bercuti..Bukan suka-suka nak cuti tau..Tapi cuti sebab jaga zarif yang dapat cuti peristiwa hari ni. Semalam kan dia sukan, so dapat cuti. Jadi aku kenalah jaga dia. Pengorbanan seorang ibu yang tulus lagi suci..Hehehe...

Walaupun cuti, tapi aku rasa tugas untuk hari ni dah bersusun dah..Banyaknya nak buat..Oklah, aku malas nak bebel panjang-panjang..Ni gambar masa bawak kids dan nasya hari sabtu malam tu..Ramai betul orang kat padang, siap nengok Tirai AF live kat skrin besar.

 tugu batu pahat

Nasya kata "Maklong, nasya takut nengok tu" (tugu atas ni le..). "Kenapa takut" Sebab dia 'big'. Serius masa nengok tugu ni, nasya macam terdiam..mungkin terkejut nengok tangan dan batu yang besar tu kan..hehe

 zarif nak gak bergambar kat tugu

 the only boy

 kids 

 zara n nasya (versi terang)

 versi gelap

 nampak lubang tak? 

Korang perasan tak ada lubang kat gambar atas ni? Budak-budak ligat main lari-lari kat padang, tiba-tiba zara terjatuh..aku ngan mrhubby pun biarkan lah, pasal biasa dia terjatuh akan bangun balik, lagipun kat atas rumput kan..Tapi dia boleh nangis pulak..so mrhubby terus berkejar kat zara..

Punyalah terkejut bila kaki zara termasuk dalam lubang..Tak percaya ada lubang? Nengok kat bawah ni....

ni lubangnya...

Terkejut sangat..adoiii..serius memang tak sangka.. Nasiblah takde apa dalam lubang, buatnya ada binatang berbisa ke apa ke, camana kan? Mujurlah takder apa, alhamdulillah..

3 comments:

  1. da lama Yana tak gi sisni... hmm.. nama je org BP.. haha..

    ReplyDelete
  2. Ish bahaya nya nasib baik x apa2...

    ReplyDelete
  3. apalagi yana, jomlah datang..hehe
    amy-tulah pasal..hmm, mujur takde apa-apa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...