19.4.11

Tak suka bahagian tu la..

Salam,

Memulakan pagi ni dengan entry yang ringan-ringan..

Korang kalau makan ayam, suka makan bahagian mana? Cuba bagitau....

Tetiba nak cakap pasal ayam eh..hehe. Bukan apa, tengahari semalam, mrhubby belikan nasi ayam, tapi boleh pulak dia amikkan aku ayam part DRUMSTICK.


Masalahnya kan, aku memang tak suka drumstick ni. Tapi disebabkan dah terbeli maka aku makan jela..Entah ek, kenapa aku memang tak suka makan drumstick ni..Macam tak tertelan gitu..Kalau g kfc ke, aku memang kena mintak bahagian yang aku suka. Tau tak aku suka bahagian mana?


Yeay, CHICKEN WING..sangat best! Masalahnya bukan aku je yang suka bahagian  ni, mak aku pun sama je. Kadang aku berebut dengan mak semata-mata nak chicken wing je..:)

Ok, itu je nak citer pagi-pagi ni..Kira mukadimah je ni, hehe.

3 comments:

  1. hihi..kalau pi KFC akan cakap takmau drumstick sebab drumstick dia kecik.tak kenyang.kehkeh..zakiah suka bahagian dada,,,

    mmmm, lamanya tak pi kfc dan pizza dll yang sewaktu dengannya..huhu..:)

    ReplyDelete
  2. masalahnya akak tak suka pulak bahagian yang banyak isi-isi ni, lebih suka ratah tulang..hehe

    ReplyDelete
  3. sebab tu agaknya akak kurus jek..:P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...