30.6.11

Bengang betul la..

Salam,

Sebab cuti jadi entry pun macam takde je kan. Sementara tunggu waktu berbuka ni, sempat la nak blogwalking jap, baca entry kawan-kawan..

Sungguh-sungguh aku buat kerja pagi tadi. Nak tau kenapa sungguh-sungguh sangat sampai tak sempat nak post entry lain? Sebab streamyx aku buat hal..Agaknya dia tau aku nak buat kerja dari rumah kan, boleh dia buat hal..Lepas je aku post entry pagi tadi terus problem sampailah mrhubby balik kerja, baru streamyx ok semula..Ohh, bengang betul rasanya..

Mungkin streamyx takmo aku terlalu berdedikasi sangat so dia buat hal la..Tu yang aku buat kerja-kerja rumah dengan penuh semangat dan berdedikasi...hehe..

Oklah, takmo tulis panjang-panjang, selamat berbuka puasa pada mereka yang berpuasa yea..Aku makan nasi beriani hari ni..Bukan masak eh, of course la beli..:) Aku cuma buat ni je;


Ini kebab ayam..tetiba dah rasa cam blog masak-masak pulak asik post gambar makanan je..:) Selamat menjamu selera..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...