24.6.11

Bila terlebih rajin..

Salam,

Sori lah bebanyak, update kurang hari ni..huhu. Ni aku nak show hasil kerja malam tadi bila aku dah terlebih rajin..Kuasa makhluk mana yang rasuk sampai aku boleh menghasilkan ini..Bukan 1 tapi 3 bekas tuu..


Aku buat lebih ni pasal nak bagi orang..untuk aku sebekas besar tu..pastu bagi kat taska zara dan bagi kat jiran sebelah. Malu la aku, jiran sebelah ni dahlah jahitkan baju kurung aku cepat je, pastu bagi pisang la, gorengkan kerepek pisang idaman aku laa..takkan aku tak reti nak berbudi kan? 

Aku rasa sedap je, tapi kalau orang nak rasa tak sedap, nak buat camana kan? hehehe..Aku ok jerr...Triffle ni korang tak tau ke? Triffle ni ada 3 lapis - lapisan bawah kek gulung, lapisan tengah kastard, lapisan atas ni ada buah koktel dan jeli tu...senang sangat buatnya...

Korang nak try? Korang google je resipi ni..Confirm banyak keluar...cubalah yea..:)

# Tahniah pasukan Harimau Muda menang 2-1 lawan Lebanon malam tadi..Chaiyokk #

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...