20.6.11

Sukan PASTI Peringkat Negeri Johor (i)

 muka fresh baru sampai pagi-pagi

 gelanggang bolajaring

 gelanggang bolasepak

 e'eh comelnya ada yang pakai topeng..

 bayangkan 20 sekolah tu, nak berbaris..

 see, ceria nya zarif..:)

muka zarif ngam betul dengan telinga gajah tu

Salam,

Ha nengok dulu gambar ni yea..nanti aku upload lagi..cuba nengok pasukan zarif siap pakai telinga gajah semua..Aku pun baru tau masa kat stadium tu la..Cam comel je rasanya, lagi-lagi dengan zarif..:) Cuma yang aku tak berkenan kaler baju la..Hijau sangat la..Dahlah aku tak suka hijau. Zarif pulak kulit gelap, pakai hijau..hmmm..

Ok, next entry aku akan citer dari awal ye. Nak citer sekarang, mood ke laut pulak..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...