13.6.11

Hari isnin

Salam,

Back to routine..yeay dah naik sekolah!! Pagi-pagi lagi dah sampai ofis, segar je rasa bila dapat jejakkan kaki di ofis seawal pukul 7 pagi tau..Kalau cuti sekolah, lagi 5 minit nak pukul 8 pagi, barulah nampak muka aku..:)

Macam biasalah, bila dah naik sekolah, nak hantar budak ke taska memang lemau sikit. Zarif ok je..Bersemangat dia nak pergi sekolah jumpa kawan-kawan. Si zara tu, alahaii..belum masuk taska aku dah dengar dah budak-budak nangis..Sebenarnya sepanjang cuti sekolah pun, bukannya zara dok rumah je, ada jugak dia ke taska tapi on off la..Pagi tadi dah macam histeria dah..Bersambung-sambung budak-budak menangis..Sakan kan..masing-masing lama dok ngan mak bapak..

Aku nak upload gambar hari keluarga tu, tapi 'bercinta betul'..Ni aku letak gambar zara lagi..Zara lagi? Dah dia je yang suka bergambar dari zarif..hehe..Zara kan model aku..Nah, ni dia  berangan gosokkan 'baby' dia dengan berus gigi aku;






# Tahniah Hazama menang AF9..Suka nengok muka dia tenang bila diumumkan juara malam tadi..tapi sound sistem konsert malam tadi memang hampeh la..Teruk sangat..#

3 comments:

  1. gigih btul die menenyeh berus gigi kat baby tu!

    ReplyDelete
  2. Umar lom mau gosok gigi dengan konsisten..kalau gosok dengan napkin, dia gigit jari kita..bila bangun pagi mulut dah busuk..huhu dulu bangun pagin2 cium pipi atau mulut dia sebab nak bau mulut baby..hihi..

    hari ni saiful tak pi kerja..demam dan bengkak tonsil..baru nak mula wat kerja...

    ReplyDelete
  3. ala zakiah, zara pun macam gitu gak..tapi bila dia nengok zarif gosok gigi, dia pun nak sekali la kan..diaorang ni tak boleh kalah..kesiannya saiful..jaga diri..suruh pergi klinik la..g PKU ke..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...