29.6.11

Mood..mood..mood....

video

Salam,

Whoaa..mood agak ke laut hari ni..Adakah sebab aku berpuasa? Sebab aku tak sahur mungkin? Ataupun sebab aku mimpi jumpa redmummy malam tadi? hehe..

Sudah lebih setengah hari, harus berfikir apakah menu berbuka puasa yang patut untuk aku petang ni..Walaupun ada pasar malam hari ni, rasanya macam dah tak tau nak beli apa..lalu dan nengok je dah tau rasanya, hebat tak? :) Rasanya masak mihun singapore je kot..simple jer.

Layan jap video zara ni, semakin becok dan petah ni..asik-asik nyanyi lagu "Nenek-nenek si bongkok tiga..............nenek nak kawin dengan anak raja.." Zara nak kawin dengan anak raja ke? :)

# Jom malam ni layan bolasepak Malaysia lawan Taiwan..tetiba semangat berkobar-kobar ni...#

3 comments:

  1. hahaha, berapa umur Zara ni Huda. Pelat lagi tu..hehe

    Bola ke malam ni? Confirm depan tv lah orang tu..huhu

    ReplyDelete
  2. Bulan 11 ni zara masuk 3 tahun...ye kak, harus nengok bola..sebenarnya nak nengok khairul fahmi je, itupun kalau dia main malam ni..:)

    ReplyDelete
  3. Selamat malam missbby..
    hehhe.. gelak dgn telatah zara..
    comel....

    oh yer, tadi ayu berbuka cangkul ayam.. hahah.. pelik benor bunyinya..
    ingat esok berniat puasa lagi..
    continue lauk y adalah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...