21.6.11

Sukan PASTI (Final)

 best tak zara tido..tak peduli pun bunyi bising

 yana yang dah ngantuk

 aku dan mrhubby juga dah penat

 before game akhir start

lastly dapat 2nd place

Salam,

Ok..ni last dah ni cerita pasal sukan zarif..hehe. Sebenarnya ada gambar lagi, tapi cukuplah ni yea..Aku kan suka letak gambar banyak-banyak ni..:)

Kalau nak nengok video dia main bola, boleh baca entry ini. Senang citer, aku berada di stadium kluang dari 8.00 pagi sampai lah ke pukul 5.00 petang..Penat ohhh..

Malam tu konon nak nengok rancangan mari menari ke, nak nengok cerekarama semua melayang..Nengok dalam mimpi je, hehe. Tapi aku enjoy..Suka bila ada aktiviti dengan anak-anak..:)

Ini semua kenangan untuk zarif. Lepas ni dia dah tak sekolah tadika lagi. Zarif akan mula sekolah rendah. Bakal bermula fasa baru untuk zarif..Tiba-tiba aku pulak yang sedih..

3 comments:

  1. haaa..dah cam gi keje dr kul 8 ke pkul 5...mmmm...kan...cepat anak2 membesar kan...

    ReplyDelete
  2. acik-haa, memang pun tau, mcam g kerja..
    bigdaddyz-mak budak pun suka nengok budak2 dapat hadiah..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...