15.6.11

Yang lama-lama lagi best

Salam,

Malam tadi mrhubby main futsal dengan kawan sekolah dia. Bawaklah zarif sekali. Pukul 12 tgh malam baru balik..Nasibla zarif boleh bangun pagi dan tak meragam.

So, bila aku dah tinggal sorang dengan zara je, bukak jelah chanel tv yang macam-macam ada tu, last-last boleh pulak aku ter'nengok' filem hindustan Mann..Korang tak tau ke? Ala yang berlakon tu Amir Khan dan Manisha Koraila..Yang heroin dia ni kudung kaki last-last tu..Tau kan..:)


Sebenarnya kan, aku tak penah nengok citer ni betul-betul..Maksud nengok betul-betul adalah stay di depan tv dan tidak bergerak ke mana-mana, senang kata menumpukan perhatian sepenuhnya la..Dan sekali lagi malam tadi pun aku buat macam tu jugak, bukak citer Mann ni, tapi masih lagi tak stay focus.

Sambil nengok, sambil keluar masuk bilik, sekejap blogwalking, kejap lagi, fb..kejap lagi whatsapp dengan kawan..senang kata tak fokus tapi boleh faham la..Ok, ok, back to the topic..sedih kan citer ni..Memang feeling jiwang la..By the way, pada pendapat aku citer-citer hindustan lama lagi best dan feel dari citer yang terkini kan? Watak yang paling aku suka dalam citer Mann tu adalah Anil Kapoor..Hero forever la, :)

Ok, dan ada lagi satu citer yang AKU TAK PERNAH NENGOK SAMPAI SEKARANG..Semua orang kata best, sedih la, rugi la kalau tak nengok..Time citer ni tengah top dan meletup-letup waktu aku masih lagi study kat Uitm, lebih kurang 10 tahun yang lampau..Nak nengok, tapi citer ni bersiri la pulak kan..Dan aku takder pun cd or dvd citer ni. Ataupun boleh di download saja sekarang? Citer apa tu?


Aah yea..WINTER SONATA. Sian kan aku..serius tak pernah nengok..Aku tau sekarang ni musim orang gilakan drama-drama korea, penyanyi or pelakon korea semua..Mungkin ada drama korea yang lebih hebat dari Winter Sonata ni, tapi ada aku kisah? hehe.. So macamana aku nak nengok citer ni dalam tempoh yang singkat?

3 comments:

  1. winter sonata tu cerita mak zakiah..hihi

    ReplyDelete
  2. aku pun tak pnah nengok winter sonata tu...masa ni kan kita tgh 3rd year..masa dok kat kolej mawar dulu, bila petang je berduyun2 bebudak gi bilik tv...yang aku layan Autumn in My Heart...ni mmg tak bleh blah best!

    ReplyDelete
  3. sama la tak pernah tgk citer winter sonata...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...