10.8.11

Bila isteri bos call.......

Salam,

Terkejut aku bila ada isteri bos call pagi-pagi ni. Tapi bukan isteri bos-bos yang sekarang. Ni bos lain sebelum ni. Ingat pasal apa la tadi. Tapi pasal claim suami dia..Haii, sabar jelah. Ni mesti pasal bos tu selalu berurusan ngan aku, maka dia sebut jelah nama aku kat isteri dia kott..Nasib isterinya cakap baik-baik dengan aku..So aku dengan berhemahnya cuba la jawab sebaik mungkin.

Setakat ni tak pernah lagi la isteri-isteri bos call nak marah-marah tak tentu hala. Aku menjaga baik hubungan dengan semua orang..Seram jugak kan, kalau ada isteri bos call nak marah-marah. Yelah kan, hubungan dengan bos pun setakat di tempat kerja. Kalau ada sms pun pasal kerja jer. Takde lebih dari itu..Semua pun terikat dengan batas-batas yang dibenarkan.

Sebenarnya kan, aku sendiri segan kalau nak berbual lebih-lebih dengan bos..Kalau bos panggil nak berbual dengan aku ker, atau duduk depan aku je pun, aku dah tak keruan..Kalau boleh nak larikan diri je, hehe..

So, ada 4 bulan lagi je bos-bos ni dengan aku..Samaada kekal ataupun bertukar, kita tunggu jelah yea..

2 comments:

  1. wahhhh antara org penting ni hehe :)
    kalau yg marah2 tu yg tak educated..kalau mereka tau, mesti akan cakap elok2 kan dear...nak mnta tlg pulak..

    ReplyDelete
  2. @PinKy MoMMa yup..sebenarnya takut jugak kalau isteri bos ni call..yelah takut kalau terbuat benda yang tak betul ke kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...