12.8.11

Bila kelam kabut mulalah...

Salam,

Takde apa sebenarnya..saja nak share cerita ringkas semalam pasal aku yang sangat kelam kabut nak balik tengahari kan..

Waktu nak balik tengahari tu, tetiba la pulak bos aku (no.2) dan Dekan duduk dalam bilik berbual-bual ngan aku dan officemate..Dalam masa yang sama aku nak balik, tapi control la dulu kan, takkan nak main terjah jer, malu la kan..Bos-bos duduk dalam bilik aku pulak sibuk nak balik..

Tak lama, mrhubby dah misscall kat telefon ofis..(Keadaan di dalam bilik masih lagi berbual-bual dengan bos, sambil mata menjeling nengok jam dinding..)

So, dalam keadaan bos-bos yang tak menunjukkan rasa nak beredar, aku pun hantarlah sms kat mrhubby cakap kat dia camni, "KEJAP EH, DEKAN NGAN DR X KAT BILIK...HARAP SABAR JAPP..SAYA NAK BALIK NII.." --- gitulah rupa sms aku pada mrhubby..Dan dengan confidentnya aku pun send..........

Sekali tu....sms tu send laaa tapi bukan kat mrhubby, tapi dekat bos yang duduk depan aku ni..hahaha..Padan muka diri sendiri..Gelabah gila aku..:)

Terus aku cakap, "Dr..hp dr kat mana? Saya ter 'send' message kat dr, harap dr delete eh msg tu, jangan baca tau.." Dekan sumpah dah gelak besar dah..

Aiyaakk, selama-lama jaga bos, rasanya ni lah pertama kali aku tersalah send sms..Malu kot..Nasib takde cakap yang bukan-bukan, kalau tak, bertambah malu jer...


5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...