22.8.11

Cerita semalam

Salam,

Alhamdulillah sudah 22 ramadan, sekejap je masa berlalu kan..Serius aku letih sikit pagi ni. Sampai batu pahat semalam dari kl pukul 6.30 petang. Dapatlah buka puasa kat rumah mak..:) Sebenarnya buka puasa kat rumah la paling nikmat sekali..betul tak? Betul kann...

Sahur tadi aku gigihkan jugak bangun pasal nak makan, macam biasalah makan roti jer..Lepas tu sambung tido balik pasal berat je mata ni nak bukak, letih ohh..

Ok, pasal ayah mertua aku? Camana nak cakap ek? Ermm, dia memang kelihatan uzur, kesian..Aku tak nengok, mrhubby je yang pergi nengok. So tak taulah raya ni dia boleh discharge ke tak. Pasal doktor masih pantau lagi tahap kesihatan dia. Sama-samalah doa, moga dia cepat sembuh dan dapat balik ke kampung untuk beraya.

Tengahari semalam, lepas check out hotel, terus pergi Unit Nefrologi HKL, tapi mrhubby jelah yang naik wad, aku ngan kids duduk kat luar jer..Dekat sejam lebih oh, tunggu..Takpelah bagi peluang kat mrhubby kan..

Takut sebenarnya..Bukan apa, tau jelah kat KL kan..semua orang pun tak kenal dan nampak mencurigakan. Bila ada yang duduk sebelah cepat-cepat aku bangun..huhu..Teruk kan..

Takder, aku dah la risau zaman sekarang, orang dok culik-culik budak, merompak la, simbah-simbah asid..Nasib memang ada polis tunggu kat kawasan situ, tapi tetap takut dan berjaga-jaga jugak..

budak yang jakun dengan mesin air
paksa diaorang bergambar

see, jakun lagi
nengok air keluar kat bawah tu..haha
(simpang siur aku ikat rambut zara tu..huhu)

bergambar untuk menghilangkan kebosanan

5 comments:

  1. Betul la kak zaman sekarang nie kena extra berhati² kadang tempat yang kita rasa selamat pun dah x selamat.. saya nak keluar ke mana kalau tak ada berteman confirm suami x izinkan.. bahaya...

    ReplyDelete
  2. Semoga ayah mertua akak cepat sembuh dan dapat berhari raya bersama keluarga :)

    ReplyDelete
  3. Semoga mertua akak cepat sembuh.

    gambar zarif peluk zara tu cute sangat. Dahla zarif ni super comel bila dia senyum..:)

    ReplyDelete
  4. smga ayah mertua kamu kembali sihat yang..sama2 kite doa kan kesihatannya ya :)

    ReplyDelete
  5. Kalau belum sembuh lebih baik duduk wad dari kalau balik kesian banyak yg dia tak boleh makan. Doakan sja moga dia cepat sembuh.

    Anak dara dgn bujang tu cute je...:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...