25.8.11

Waffles Gardenia

Salam,

Dah 25 ramadan. Dah cuti ke korang? Aku masih lagi setia di sini. Esok insyaallah masih lagi bekerja, serupalah dengan bos-bos semua..Ofis makin sunyi..

Tak tau nak citer apa, cuma nak tanya je..sahur apa pagi tadi?


Aku sahur ni jer..Aku ingat mrhubby beli waffles ni kat kedai, punyalah banyak satu beg plastik besar..aku pulak tak tanya dia..main amik je pasal aku dah ngantuk sangat malam tadi.

Sahur pagi ni, aku makan waffles ni je, bakar dalam oven pastu letak butter, nak makan cam gitu je pun boleh, takde hal. Dalam keadaan ala-ala ngantuk tak ngantuk, aku tanya mrhubby naperlah beli banyak-banyak waffles ni. Dia bagitau yang dia tak beli, tapi jiran sebelah yang bagi...

No wonder la..jiran sebelah ni kerja kat gardenia..Before this pun pernah dapat gak roti lain..Ni dapat waffles pulak..Aku tak pernah nengok lagi waffles ni kat pasaran, ke aku yang tak perasan pun tak taulah..

Ke korang dah beli dan dah makan?

Tapi kan semalam adalah hari rezeki la - dapat duit raya, dapat kuih raya, dapat kek, dapat coklat, dapat bubur lambuk, dapat waffles ni lagi...Terima kasih pada yang memberi, murah rezeki anda semua..:)

1 comment:

  1. sedap ke waffles tu huda? Tak pernah makan lagi...

    alhamdulillah murah rezeki..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...