19.9.11

Mulanya beria betul..



posing nak tunjuk rambut dia yang dah pendek..


Ni pose sebelum mulanya marhaban perempuan..Kira ni bergambar selepas maghrib. Saja pakaikan baju kurung, amik aura dulu...Sekali tu, bila dia ikut mrhubby pergi kedai, balik rumah je dah tertido..Apalahh..Gambar tido aku tak amiklah, malas..hehe..

Bukan dia je..sekali aku pun macam poyo dok posing-posing kat bilik sementara tunggu orang-orang perempuan datang rumah..

serius cam poyo..haha

Aku pun pinjam baju adik aku je..:) Saja pakai selendang ala-ala gitu, perasan cam artis main sarung-sarung gitu, hehehe..

"Ibu perasan macam Dato Siti ke? " tanya zarif

Aku angguk je..(perasan dan sangat poyo okeh..)

"Perasan jelah ibu ni..."

Hahaha...(aku pakai macam ni dok dalam bilik je, pasal baju ketat tak boleh keluar...keh..keh..keh..)


6 comments:

  1. mana ada poyo..manis la ibu ni :)
    sesekali perasan retis aper salah nyer kan dear hehehe

    ReplyDelete
  2. nice posing....

    suka budak² bab posing² ni

    ReplyDelete
  3. Dah cantiklah tu nak cantik macam mana lagi?...

    ReplyDelete
  4. Zarif jealous tak amik gambar dia kot..hehe. Sampai hati kata ibu dia perasan.

    Anak dara tu comel..tayang rambut baru ye?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...