26.9.11

Open House TIFC


Ni semalam pergi open  house Tun Ismail Futsal Club (mrhubby punya team la..). Dari tengahari sampailah ke petang..Badan dari wangi sampai lah berlengas berpeluh, busuk rasanya, huhu..Aku pulak macam perempuan melayu terakhir pinjam baju kurung adik aku, konon sopan dan ayu la putih suci gitu..

Aku punya sengal, bawak kamera tapi takde memory card..Tertinggal kat dalam beg tangan kerja. Tapi amik jugaklah gambar tu, nanti boleh transferkan jer. Lepas tu amik gambar guna handphone aku, tapi tak banyak dapat pasal bateri dah start kong..

Team futsal ni memang terkenal dengan BBQ jer..Lelaki je yang buat kerja..Orang pompuan dok sembang-sembang je, hehe..Alhamdulillah, aku suka team futsal ni pasal kitaorang makin rapat..Enjoy bila dapat buat program sosial macam ni sama-sama..:)

Memang puas makan, ada kambing, ayam, udang, sotong, ikan siakap, pari, cencaru, makan nasi, tomyam, pecel, buah dan lain-lain..Memang enjoy makan la..Confirm berat aku naik niii..:)

Nanti aku sambung entry ni lagi pasalnya nak tunggu gambar dari kamera lain pulak..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...