23.10.11

Tak ku sangka dah berubah wajah

Alhamdulillah, aku dah pun selamat sampai ke batu pahat semula. Majlis perkahwinan adik aku di sebelah pihak lelaki telah pun selesai malam tadi di salah sebuah dewan di Putrajaya.

Aku takmo cerita pasal majlis tu dulu, yang penting semua dah selesai..Ok, memandangkan esok aku cuti dan mrhubby pun cuti sekolah seminggu, so malam ni aku tido rumah mak abah aku. Zarif dan zara aku cutikan esok jugak, senang, hehe..
Ok, entry kali ni aku nak share pasal perubahan wajah RnR Air Keroh (ni bukan yang jejantas punya). Aku tak sangka RnR ni dah bertukar wajah. Dah cantik dah. Banyak pilihan tempat makan dan kawasannya jauh lebih bersih.

Selalu kalau aku nak pergi KL aku asik singgah RnR jejantas je, tu yang tak tau RnR lama ni dah cantik..Antara yang aku suka adalah tempat solatnya yang terbuka tapi masih tertutup dari pandangan orang luar.

 tempat ambil wuduk..

 kawasan solat - open air

kawasan cermin

Serius aku tak tau dah berapa lama RnR ni dah berubah wajah, so aku agak jakun sampai nak buat entry, hehe..Kawasan tempat makan kat RnR tu, aku tak dapat nak amik gambar la pasal kelam kabut menguruskan anak-anak aku yang dua orang tu.

3 comments:

  1. hehe..lama tahu dah, tp tak ingat lak sejak bila ekk...

    selamat pagi huda...

    akak bersiaran dari Melaka ni..:)

    ReplyDelete
  2. Sy dah lama tak menyinggah RnR Ayer Keroh. Nmpk tenang je suasana.

    ReplyDelete
  3. a'ah setau dulu dia mcm pondok berkepung tu kan ;)

    lagi dah lama tak lalu ikut RnR huhu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...