29.1.12

AJL 26 best!

For sure banyak blog yang up entry pasal AJL 26 ni kan..Dan of course aku tak ketinggalan, hehe..Pertamanya aku sangatlah berpuas hati dengan senarai pemenang malam tadi..Semua yang aku target, memang menang laa..

Dan kemenangan Hafiz melalui lagu Awan Nano memang aku suka sangat..Persembahan yang sangat sempoi, dan vokal yang best (dia belajar vokal untuk AJL 26 ni dari Cikgu Shafi)..

Tapi..tapi..the best ever scene yang paling aku suka sekali of course la dari persembahan Alyah bila si Remy Ishak muncul kat atas pentas tu, haaa pengsaannn..:) ------- aku memang fanatik Remy Ishak ok..

 sumber : Facebook TV3

Lain-lain oklah sebabnya aku pun nengok on off, mana lagu yang best je aku betul-betul nengok, hehe..Overall, AJL 26 best!!

Oklah, nite all, esok dah start sekolah laa...



1 comment:

  1. org kata L muker cm remy ishak.. hahah

    jom hayati sebentar.=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...