19.1.12

Hmmmm...

Kadang rasa macam nak jadi surirumah je..Boleh buat macam-macam kerja..Tapi aku suka kerja jugak..Cuma bila kerja, badan jadi penat, macam malam tadi, memang tahap dah tak boleh nak bertahan lama.

Iye-iye je basuh baju, tapi tak sidai pun sebab dah tak larat. Lepas tu kononlah aku berjanji nak masak tapi tak masak pun..hmm..

Serius memang letih, kena amik supplement ni gamaknya..

7 comments:

  1. meh beli jamu dari aku nak?..haha

    ReplyDelete
  2. amiklah multivitamin agar badan cergas...

    ReplyDelete
  3. meh le kita ganti awak keje hahahahaha

    ReplyDelete
  4. ye dikk
    rasa nak berhenti kan
    huhuhu bila mlm singkat sgt masa
    huhuh duk ngan anak2 punn x sempat
    huhuh

    ReplyDelete
  5. jadi surirumah pun penat juga huda....

    kena ambik supplement kot,tp akak pun tak amik..ekekek

    ReplyDelete
  6. kalu biasa keje then berhenti..mesti rasa boring giler nnt..huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...