15.1.12

Nak beli durian boleh?

Sebenarnya dari last week bila aku baca blog kawan-kawan, ada antaranya syiok tunjuk gambar makan durian. Aku tahan je nafsu..

Tapi semalam aku dah tak tahan bila ke pasar malam, lagi-lagi bila nampak orang jual durian...Memang tak boleh jadi ni, aku bisik kat mrhubby, "Nak beli durian boleh tak? Tak banyak sebiji dua pun bolehlah, buat rasa-rasa je.."

Aik, aku tak pregnant ok..Dapatlah beli 2 biji je, 1 kg RM3, bolehlah kan...

makan sesambil nengok Chong Wei main badminton..

7 comments:

  1. chong wei pon boleh bau durian tu...!

    haha

    ReplyDelete
  2. boleh ke uncle, hehe, tu pasal la dia menang kot..

    ReplyDelete
  3. takleh mkn byk2 nti sakit tekak...huhu

    ReplyDelete
  4. tapi sedappp durian tu papa mifz, hehe

    ReplyDelete
  5. alahai..sedapnya....

    http://sumijelly.com

    ReplyDelete
  6. ekekek durian nie dikk
    x kira musim , kalau kita nampak sure kita
    rasa teringinn nak makan kan ;)

    ReplyDelete
  7. kempunan durian dah berakhir ye huda. samalah cam izan.... dapat rasa sikit pun jadilah. bukan beria nak melantak banyak2 pun...hehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...