19.3.12

Salah faham, sabar jelah..

Aku memang suka letak dialog kat blog ni, samaada dialog tu antara aku dan anak-anak mahupun dengan mrhubby. Sebab senang aku nak baca dan itu adalah kenangan dalam hidup aku, yea tak? Kalau ada yang boring dan tak suka, maaf yea..

So, ni aku share lagi dialog antara aku dan anak-anak. Kejadian berlaku malam Sabtu lepas;

Zara : Ibu boleh cakap Inggeris tak?
Aku : Boleh..
Zara : Cuba cakap Inggeris
Aku : Hi, I can speak English. Can I help you? (Cakap sikit-sikit je, bukan dia paham pun)


Tiba-tiba,


Zarif : Ibu..adik bukan nak suruh ibu cakap Inggeris tu la..
Aku : Habis tu?
Zarif : Adik nak suruh ibu cakap I.N.G.G.E.R.I.S, cuba ibu cakap..
Aku : Ha?? Ok, INGGERISSS..cam gitu ke?

Tiba-tiba Zara mengangguk sambil tersenyum..Pulak gitu, sabar jelah anak-anak aku ni kan..:)



4 comments:

  1. hahaha.. pandai zara wat lawak.. sweets jer.. :)

    ReplyDelete
  2. Hahahahahah! Keletah anak awak, dari dulu klu baca, selalu bt sy sengih sorang2 dpn pc. Cerdik betul!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...