26.6.12

Alhamdulillah...

Redha itu tak semudah bibir yang melafazkan apatah lagi bila kita sendiri berdepan dengan realiti. Macam dialog dalam Ombak Rindu itu, "Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah" Yang pastinya aku akan sentiasa melatih diri untuk redha walaupun terasa kepayahannya.

Terima kasih atas doa kawan-kawan semua, semalam mak kelihatan lebih ceria dari keadaan sebelum ni meskipun terpaksa bergantung pada oksigen lagi, alhamdulillah. Yang pasti emosi mak lebih kuat dan muka mak kelihatan lebih ceria lagi-lagi bila dikelilingi anak-anak tersayang, :)

Aku memang tak berkesempatan nak bw sangat, mana yang sempat je yea, dok hospital teman mak pun aku malas nak bawak laptop (padahal boleh je). Aku pun tak cuti dan bergilir dengan adik beradik jaga mak selagi dia tak discharge. Insyaallah antara hari ni atau esok mak akan keluar hospital..Mudah-mudahan segala urusan dipermudahkan jua ~

8 comments:

  1. Alhamdulillah, Allah masih sayangkan dan dengar doa Huda.. Semoga mak Huda cepat baik ye...lega hati nati blh aktif bw semula.

    ReplyDelete
  2. Semoga kesihatan mak kian baik, InsyaAllah.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... semoga mak akak semakin sembuh..

    ReplyDelete
  4. Selagi ada pelung utk menjaga dia luangkan masa Huda. Syukurlah mak kian sembuh...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, dah beransur sihat dan ceria dia...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah syukur sgt.. lupakan lah dulu psl BW tu.. yg penting adalah kesihatan mak ayah kita kan... bak kata kak zakie tu selagia da peluang utk jaga kita jagalah.. luangkan masa...

    ReplyDelete
  7. disaat sebegini anak-anak perlukan...kita pula perlu berbakti pada ibu kita..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...