30.8.12

Gangnam Style, apa tu?

Entahlah, baru semalam la aku tau pasal Gangnam Style ni. Tapi aku malas la nak tulis kat sini, baik korang google je ok.

Aku pun baru je nengok youtube lepas hotfm bincang pasal topik gangnam style ni semalam. Yelah nak tau jugak apa yang bestnya sampai 60 juta orang dok nengok video ni kan..Aku bersungguh nengok sampai abis dan end up aku rasa, eh apa yang bestnya? ----- Ni pendapat aku le kan, lain orang lain pendapatnya.

Aku rasa ntah apa-apa je dan kesimpulannya orang kita mudah terikut-ikut, itu je.

Sekian. No hurt feeling yea!

9 comments:

  1. kite baru je tgk kat you tube pagi tadi kak..maybe diaorg buat mcm tue utk suka2 je..

    ReplyDelete
  2. akak pun baru tgk semalam, entah apa ys istimewanya kan...huhu, cer suruh diorang menari zapin ke, tahu ke idak, ni terhenjut2 tangan terkepak2 gitu, kelakar pun ada...hihi

    ReplyDelete
  3. salam huda.maera pun baru tau lagu gangnam tu glamer.gangnam tu nama tempat dekat korea.benda tak elok takyah la ikut2 sgt, tp maklumla bdk2 zmn skrg...obses benda pelik2.uhuhu~

    ReplyDelete
  4. tak tgk pun video tuh lagi...tak berminat...

    ReplyDelete
  5. GANGNAM tu nama suatu kawasan di Korea, merujuk gaya hidup orang Korea yang kayaraya dan mewah lagi eksklusif. Lagu Gangnam Style tu sebenarnya bleh ditengok sebagai hiburan saja lah, sebab iramanya yang catchy dan mudah menjadi siulan. Tiada yang pelik sangat pun. Lama-lama esok orang dah tak heran lagi dah... gaya menari Gangnam tu pun gaya menunggang kuda saja.

    ReplyDelete
  6. BOSAN JA GANGNAM TU..X LAYAK SMPAI 111 JUTA VIEWS..NTAH PA2 JA ORG2 SKRG..HUHU

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...