12.9.12

Yang aku nengok

Pertamanya, aku nengok drama Adam dan Hawa (on off, sebab aku bukanlah peminat tegar Aaron Aziz dan tak pernah pun baca novel ni) tapi oklah setakat ni, suka nengok la..Drama ni setiap hari Isnin-Khamis jam 10 malam (setengah jam je) kat chanel Astro Mustika HD..Suka sangat lagu latar drama ni;




Kedua, aku nengok drama Trilogi Cinta 2. Drama ni disiarkan kat TV 1 setiap hari Khamis dan Jumaat pukul 10 malam jugak. Tak boleh miss cerita ni sebab aku dah follow since Trilogi Cinta yang pertama dan pernah buat entry tentang drama ni (klik).
Dan yang bestnya, novel telah dihasilkan berdasarkan drama ini yea..)



Yang pastinya keduanya drama bersiri. Kalau dah follow tu memang addict la kan. Kalau tayang kat Astro pasti ada ulangan tapi kalau kat TV1, nak ulangan camana..Kalau bukan kita yang sokong drama tempatan sapa lagi kan, kadang memang ada scene atau dialog yang klise tapi aku jenis yang layan jelahhh..




6 comments:

  1. Jangankan drama bersiri, cerekarama tanpa siri tu pun kakcik dah tak sempat nak tengok. :(

    ReplyDelete
  2. Trilogi Cinta tu best ke? Selalu gak tgk iklan dlm TV dulu.

    ReplyDelete
  3. dua2 akak tak follow, sama mcm kakcik cerekarama tu pun kadang2 je tengok....huhu

    ReplyDelete
  4. lagu ct dengan hafiz tu pun ni lah baru dengar dan tgk huda, kalau huda tak letak sini, tak tahu akak...ekekek. ok, best juga ya!

    ReplyDelete
  5. xde astro mahupun astro mustika ataupun mustika HD..hahaha. tp follow adam n hawa sebab donlod.. lagu² kt citer tu sgt best..

    ReplyDelete
  6. Kakak macam kakcik. Jaaarang betul menonton. Bukan tak suka tapi macam dah malaslah Huda..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...