9.11.12

Good job team ASK 2012 - Kritikan tu perkara biasalah..

Aku tak habis nengok lagi Anugerah Skrin, tapi tergerak nak tulis dalam blog ni sebab rata-rata yang komen dalam fb semua boring semata. Yelah aku pun admit macam tu, jap rasa macam nak terlelap pun yea gak.

Tapiii..aku paksa gak diri nengok sambil lipat kain baju. Oklah setiap orang boleh bagi pendapat masing-masing. Tapi jujurnya, aku kena bagi kredit jugak kat team ASK 2012. Satu perubahan baru dan idea yang kreatif. 

Senang kata seni tu sesuatu yang subjektif. Apatah lagi nak buat satu tema "Selami Dunia Fantasi Kami" (Fairy Tale) yang pada aku memang tak mudah dengan props yang hebat. So, nak memuaskan hati semua penonton memang tak senang tapi at least kita kena appreciate dengan idea segar yang dipersembahkan.

Lepas ni confirmlah diaorang akan buat post mortem dan nilai semula hasil persembahan malam ni..Biasalah satu-satu idea baru tu memang susah nak diterima oleh semua orang kan..

Aku suka tema ni sebab aku jenis orang yang suka berangan dan banyak baca buku cerita fairy tale masa kecik-kecik, dan secara tak langsung terimbas kenangan masa dulu, hehe..

Tahniah pada semua pemenang, daaa....Happy Weekend.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...