23.11.12

Teaser dulu....

Ok, cukup semalam cuti sehari so hari ni kembali kerja macam biasa. So otak ni pun rasa macam dah refresh la (konon..)

Walaupun ke Johor Bahru je tapi cuti singkat yang sangat berbaloi dan memuaskan hati tambah-tambah lagi dapat menggembirakan hati anak-anak.

Mana aku pergi? Kita bagi teaser dulu ok..:) Sapa yang nengok fb aku semalam memang confirm dah tau la mana aku pergi, hehe.


Next entry aku cerita lagi k..Nak pilih-pilih gambar yang menarik dulu (dahlah blog aku dah sampai limit nak upload gambar terpaksa la aku buat email lain untuk memudahkan upload gambar lagi, huhu)

Al-Fatihah kepada salah seorang warga universiti aku yang telah kembali ke rahmatullah malam tadi, moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman, Amin.


6 comments:

  1. Kakcik nantikan cerita seterusnya. :)

    ReplyDelete
  2. Sedihnya Huda.. dalam kita bercuti ada yg terus pergi meninggalkan kita. Takziah buat keluargnya.

    ReplyDelete
  3. Salam huda..

    seronoknya dapat bawa anak pergi jalan2 kan.. sedihnya dengan berita tu.. semoga arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman..

    ReplyDelete
  4. Best tu jln2 x kiralh dkt jauh...yg pntg anak2 hepi...
    Alfatihah pd arwah...ssungguhnya dgr kmatian...buat kita ingat kmatian adalh dkt dgn kita...

    ReplyDelete
  5. bestnya bercuti..

    alfatihah buat si arwah ..

    ReplyDelete
  6. kompom legoland ni kan kan
    http://azlinaazis.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...