25.12.12

Ini baru pra..

Selamat bercuti untuk semua. Hari ni keluar jap ke bandar. Mrhubby nak cari kelengkapan diri untuk naik sekolah. Maklumlah bukan anak-anak je nak pakai serba baru. Cikgu pun nak cari baju baru jugak :)

Sementara nak tunggu mrhubby cari barang-barang dia, aku dan budak-budak pun cari barang jugak..


Ok ni je pun kitaorang beli. Ni baru pra yea belum beli betul-betul lagi. Dah lama tak beli barang baby so macam kekok gitu, hehe. Buku merah pun belum buat so takdelah nak beli beria. In Sha Allah Khamis ni baru nak buat buku merah. Harap semuanya oklah.


4 comments:

  1. semuga mudah segala urusan.. :)

    ReplyDelete
  2. singgah sini... bli baju baby eh.... semoga selamat semuanya...

    ReplyDelete
  3. beli sikit2 nanti tak la rasa banyak keluar duit,,,hehhe

    ReplyDelete
  4. bestnya dah start beli baju bby... izan yg tgk pun teruja...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...