18.3.13

Cuti Sekolah | Mom & Baby Expo @ Danga City Mall JB

Opss lambat pulak update blog, kata Monday Blues kan, huhu. Ngantuk sangat pagi ni ntah apa-apa la..Tapi tadi dah lelap sikit oklah, terbangun tiba-tiba sebab nampak bos so terus mata ni segar semacam!

Minggu depan dah cuti sekolah ek, hmmm bestnya. Cuti sekolah di kala gaji lagi la bestt, hehe. Mrhubby tanya nak ke mana, hmm aku tak taulah sebab cuti pun seminggu lepas tu perut ni dah macam berat dan makin malas je nak bergerak.

Ingat nak pergi tempat yang santai dan bawak budak-budak mandi manda je..Tapi tengah survey lagi la ni, kalau nak pergi pun nak pergi tempat yang dekat-dekat je malas nak jalan jauh-jauh, huhu. Ditambah lagi aku nak kena amik cuti kan..

Tapi kalau yang ni mungkin macam excited nak pergi, hehe..Boleh tak mrhubby?


Kalau ikutkan aku memang la malas nak bersesak ke apa kan..Tapi tak pernah ada pengalaman pergi Mom & Baby Expo ni..Mungkin kalau pergi nak nengok-nengok je. Nengoklah camana nanti. Kejap aku nengok tarikh 22-24 Mac, jap lagi aku nengok 23-25..Tak taulah yang mana satu..

Ni aku tulis je nak pergi, entah pergi ke tak kan, hehe..So korang yang ada berhampiran tu jangan la lupa ke Mom & Baby Expo kat Danga City Mall Johor Bahru ni.

Ko nengok bila perut aku dah makin besar ni lagi la aku malas nak jalan tau, sebab tu la aku kena buat persiapan beli barang baby di awal-awal kandungan..Bila dah besar ni jalan lama sikit start la aku nak pitam la apa laa..(Semalam nyaris aku nak pitam, berdiri lama sangat, maklumlah tekanan darah rendah kan..)


5 comments:

  1. Barang confirm murah-murah kat sini. You patut pergi. Isi masa cuti nanti :)

    ReplyDelete
  2. jangan lepaskan peluang datang sini...macam best saja

    ReplyDelete
  3. utk akak mmg seswai, blh cari brg baby ^_^

    yna dah add akak kt instagram. yna punya (ynahermosa29) >.<

    ReplyDelete
  4. cam best je mom n bby expo tu huda. boleh je nak pergi utk lengkapkan keperluan bby yg blm cukup.

    take care tau huda...

    ReplyDelete
  5. As salam Huda,

    Mcm menarik je expo tu... Mmg kena pergi ni... Saya pun dah mcm tak larat sgt nak berjalan td check doc berat naik mendadak.... huhuhuu... alamak kena rajin sikit ni hikhik...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...