7.3.13

Dah ketat



Kalau nak diikutkan aku rasa kaki aku normal je, belum lagi bengkak dan mengembang, tapi tak taulah pada pandangan korang. Fokusnya di sini bukan pada kakiku semata tapi nak bagitau je yang aku sekarang dok sedap je pakai flipper tu. Tu jelah selipar yang selesa di kakiku.

Ada je kasut Scholl dan ntah kasut apa lagi tapi semua pun dah rasa ketat semacam je. Nak taknak selipar ni jelah yang aku dok usung sana sini. Sedap dan selesa ohhh..Macam selekeh pun ye gak kan tapi aku ada je spare kasut kat ofis ni, buat backup..

Tak lama lagi tu confirm kaki turut mengembang dengan hebat, hehe.

4 comments:

  1. Pakai selipar memang selesa, tapi kena hati2 takut tergelincir. :)

    ReplyDelete
  2. Normal kan bila mengandung kaki akan sedikit kembang. Masa duduk atas kerusi naikkan sikit kaki Huda. Kakak dulu lagi siap bersila atas kerusi sebab rasa lebih selesa dan memang dapat elakkan bengkak.

    ReplyDelete
  3. xkembang lg tu.hehehe.nt kalo kembang betul jd cm belon.hehe

    ReplyDelete
  4. ok lagi tu. sy alhmdlh klu prgnt kaki tak pernah kembang. dia kembang kot lain. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...