10.5.13

Bila mrhubby dah mula layan Dahlia

Malam tadi;

Mrhubby : Eh, malam ni takde drama Dahlia ke?

Aku : Mana ada, kan cerita tu setiap hari Isnin - Rabu..

Waaa..see mrhubby pun dah mula syiok layan drama Dahlia ni tau. Serius kan aku pernah tulis dia tak suka layan drama melayu tapi drama ni dia boleh layan pulak. Tapi cara dia layan drama takdelah macam aku yang memang feel 100% sampai nak emo-emo. Yang penting dia boleh ikut la jalan cerita drama ni..

Jujurnya kan, aku rasa aku lebih feel layan drama ni dari Adam dan Hawa mahupun Sehangat Asmara. Setakat ni tak pernah miss lagi la drama ni, lagipun lakonan semua pelakon memang best dengan skrip yang best. Dan paling best meresap dalam jiwa, hehehe..

Boleh baca entry aku sebelum ni ---------------> Drama Dahlia 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...