29.5.13

Macam-macam cerita...

Eh banyaknya nak cerita hari ni, tak sabar nak taip. Terima kasih banyak-banyak pada yang sudi berkunjung ke blog yang tak seberapa ni semalam. Memang saya tak sempat nak jejak kaki ke blog kawan-kawan sebab semalam memang hari blur laa..

Ok kita mulakan pertamanya dengan cerita happy. Finally adik aku dah berjaya menjadi seorang ibu,yeaay..Zarif pun dah ada sepupu lelaki. Buat masa sekarang namanya UMAR (tapi tak tau lagi la full name)..Adik aku, Rai selamat melahirkan Umar pada jam 9.15 malam setelah mengharungi masa yang panjang menahan sakit. Biasalah anak pertama kan...

Ni anak sedara aku tau...
 Comel kan?? Zarif kata macam muka dia, hehe..


Keduanya, bila malam tadi beria penuh semangat aku tunggu depan tv nak nengok perlawanan bolasepak, tapi..


Bersemangat tau nak bagi full support kat JDT, alih-alih boleh tunda pulak disebabkan berlakunya perkara di luar kawalan. Korang baca jelah suratkhabar hari ni eh...

Ketiganya, mrhubby ajak buat shepherd pie..Maklumlah memang dah lama sangat tak masak. Beria nak buat shepherd pie pun sebab dah beli bekas ramekins baru, hehe..

Shepherd pie yang oklah not bad..:)
Bekas putih tu namanya ramekins, hehe..


Ok sekian cerita dari aku. Nanti kita sambung lagi ok. Tetiba semangat nak update blog pulak. By the way lepas adik aku bersalin, malam tadi tetiba aku pulak macam susah nak tido..Sakit pinggang pulak, adeh...Minggu depan jelah keluar ye nak...:)






5 comments:

  1. Sempat lagi tu main masak2. Tahniah buat adik huda, baby tu comei sgt. Tiba2 teringin nak pegnent lagi...hahaha...

    ReplyDelete
  2. 1. Tahniah buat adinda Rai dah jadi ibu - Zarif perasanlah (suka tak terkata) macam muka dia hihi...
    2. Kesian penyokong JDT ada yg tercedera tau
    3. Kakak tak pernah buat tau Huda. Makan adalah (beli)

    ReplyDelete
  3. hehehe..zarif xsbr tggu adik dia kuar la tu..


    hampeh je kak yg jd mlm td.. beria tggu depan tibi, last² tdr..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum umar...welcome to the world...comelnya kamuuu...
    meh auntie cium sikit...muah muah...

    ReplyDelete
  5. comei baby..lebat rambut dia tu..bestnye

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...