14.5.13

Ulangkaji waktu malam je

Minggu ni adalah minggu peperiksaan untuk Zara. Alahai tak taulah camana, tapi periksa untuk budak tadika je pun, mesti boleh buat kan..

Minggu lepas dia bawak balik semua buku-buku dari sekolah untuk diulangkaji kat rumah. Bila ditanya kenapa bawak buku balik? "Sebab cikgu kita suruh ulangkaji waktu malam"

Bila dia ada masa lapang waktu siang (hujung minggu) aku suruhlah dia baca buku, tapi dia boleh jawab, "Kan cikgu kita suruh baca waktu malam je.." Aduhhh, sabar jelah.

Dia tengah belajar menghafal la ni dan ianya waktu malam yea..:)

8 comments:

  1. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  2. bila tanya afnan 5 tahun, bila periksa afnan...mana ada periksa jawapannya...

    ReplyDelete
  3. hahahaha sabo jelah.tp kalau mlm2 mmg dye study ok lah.xpe.

    ReplyDelete
  4. Anak2 memang macam tu kan? Kalau cakap cikgu tu memang betul2 dia pegang.

    ReplyDelete
  5. itulah pasal..anak2 mmang percaya cakap cikgu...
    kalau bab kesihatan percaya cakap doctor... gitulerkan...

    ReplyDelete
  6. Bebudak kekadang lebih dengar cakap cikgu dari ibu ayah kekadang. Comel je tau :)

    ReplyDelete
  7. sama lah ngan anak2 aku tu, apa cikgu ckp semua ikut, ckp mak pak ni dia tak caya dah...haha...

    ReplyDelete
  8. dia dah boelh membaca ye Huda...pandainya..5 tahun kan..??Maisara nak masuk 6 tahun baru lancar membaca..tak de sekat2..bagus la zara nih..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...