19.9.13

Aisyah yang ku sayang

Amboi kebelakangan ni aku rasa masa tu pantas je, korang ada rasa macam aku rasa tak? Macam tak cukup masa je aku rasa. Nak-nak lagi semalam bila cuti jaga anak, buat itu ini je tau-tau dah tengahari, pheww..

Hari ni aku dah kembali kerja..Seriously aku rasa kerja kat ofis ada jugak la waktu rehat dari dok rumah jaga anak tau. Yelah kalau boleh memang nak jadi surirumah tapi kerja memang non stop. So aku respect mereka yang jadi surirumah tu, kalau boleh suami-suami tu bagilah elaun lebih sikit kat surirumah sebab kerjanya memang banyak dan penat sangat...

Oklah nengok gambar lagi yea..Bila ada baby ni kalau boleh nak letak gambar baby je banyak-banyak, hehe..Kata kenangan kan..

Aisyah pandang la sini, ibu nak amik gambar...

Cakkkk, ha ko siap mata bulat dengan rambut tercacak lagi
Rambut mahal tuuu

Ok, nanti kita sambung lagi k..Banyak pulak kerja nak disiapkan ni..:)

5 comments:

  1. bagusla aisyah dah sihat, ibu bileh kerja semula.... comelnya dia, geram pipi tembam tu....meh nk cubit!

    ReplyDelete
  2. Tapi bila anak dah besar kita pulak yg relaks Huda... dia boleh tolong buat semua..

    Geram tengok montel ni tau:)

    ReplyDelete
  3. waaaahhh wambut pacak!! mcm bkn aisyah je namanya.. hehehehe mata booolattt i like! betul la kak huda.. kalo ada baby ni rasa nk tepek gambar baby je banyak2kan..

    ReplyDelete
  4. Alah geramnya. Rambut punk lagi tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...