9.9.13

Bila sakit perut | Zahia Aisyah suka bergambar

Hari ni aku khabar tak baik sebabnya sakit perut dari semalam, alahai kesiannya diri sendiri. Entah apa salah aku makan agaknya eh..Bila aku sakit perut ni Aisyah pun kena sekali la, sian kat dia tau, tapi masih di tahap terkawal.

Mujur datang awal pagi ke ofis terus berlari-lari masuk toilet sebab tak tahan punya pasal, huhu..Adoi la perut silalah baik dengan aku hari ni..Tak boleh fokus nak buat kerja tau..Ni nak makan apa pun tak tau. Suppose bfast kita kena makan berat kan (makan umpama raja haha) tapi takut nak makan lebih-lebih. Tapi kalau tak makan camana aku nak pump susu, nanti susu takde khasiat untuk Aisyah, huhu..Takpelah harap jap-jap lagi ni oklah kalau tak ok jugak memang aku kena g klinik tengahari nanti.

Oklah nak meredakan ketegangan perut ni better kita nengok muka Aisyah yang 2 hari lagi umurnya 100 hari..

Ha, inilah dia budak zaman sekarang. Kecik-kecik dah tertarik dengan gajet. Tu abang Zarif tengah main game nak bagi dia leka tunjukkan kat dia, macam la dia paham kan? Riak muka macam paham je, hehe..


Gambar ulang tayang dari Instagram, hehe. Zahia Aisyah ni dah reti sangat nengok camera la. Sana sini aku dok usung hp aku je. So sambil agah sambil tunjuk hp nak amik gambar, sejak dalam pantang dia asik diambil gambar je so lama-lama dia dah lali..:)

Ok, aku sakit perut lagi ni, tak tahan......Nak pergi klinik terus, tata..










4 comments:

  1. Geramlah kakak tengok Zahia.
    Abang dan kakak dia lagilah...

    Pandai posing sebab anak blogger katakan:)

    ReplyDelete
  2. anak perempuan memang suka la bergambar..Mikhail tak suka bergambar.susah nak ambik gambar dia..

    ReplyDelete
  3. rajin huda updaye blog rupanya. banyak yang kak yus dah tertinggal....kita tak sempat nak update...huhu.

    ReplyDelete
  4. suka sangat tgk zahia ni tau. senyum je bila bergambar...cam org besar!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...