18.9.13

Cuti menjaga anak-anak sakit

Aku EL hari ni sebab Zara demam panas dari malam tadi. Zara memang jenis yang sensitif so aku terpaksa bagi lebih perhatian sikit. Taulah sekarang memang musim sakit. Aisyah dan Zarif pun selsema jugak so memang semua pun nak perhatian dari aku, memang supermom betul aku semalam huhu..

 Ni menu petang semalam, nasi goreng cina je yang mampu aku buat


Lepas maghrib semalam memang panas badannya dan terus melepek je la cam gini sambil merengek


Yang ni pun selsema tapi tido pun ok je walaupun sesekali dia terbangun sebab hidung tersumbat


Aku letak kunyit gak kat area hidung dia bagi dia selesa sikit
(banyak orang pun buat petua cam ni kan)


Pagi ni buat bubur biasa je untuk Zara bagi tambah selera makan.
Semoga Zara cepat sembuh.

Sementara Aisyah tengah sedap tido tu aku kena buat banyak kerja ni termasuklah pump susu. Oh mental kena kuat tau nak pump susu lagilah bila bekerja so always think positive, yea chaiyok Huda!!


9 comments:

  1. get well soon zara.... anak2 saya pun demam, tapi papanya yang jaga hari ni....

    ReplyDelete
  2. As-salam huda..

    Chaiyok2.. semoga zara cepat sembuh.. aduhai comel betul si kecik tu.. geram tgk pipi bulat dia..

    ReplyDelete
  3. selalu macam tuh..semua berjangkit...
    bagus letak kunyit untuk selsema...
    moga cepat sembuh ok...

    ReplyDelete
  4. Rara sellu klu princess dmm.rara tinggi kn bantal dye.

    ReplyDelete
  5. semoga zara cepat sembuh yee...
    sekarang ni anak2 kakain dh besar, jarang2 la demamnya...

    ReplyDelete
  6. sian ko. letak kunyit warna kuning tuh tak kekal ke?

    ReplyDelete
  7. Aku letak sikit2 je pastu hilangla kalernya hehe..Yang penting dia ok.

    ReplyDelete
  8. anak2 sakit mmg ibu x keruankan.. nk g kerja pun x best jdnya.. samalah mcm queen kak huda kalo anak2 sakit sanggup amik EL. moga zara cepat sembuh ye syg,,

    ReplyDelete
  9. Akk pun sama. Kalau anak x sihat x keruan jadinya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...