22.10.13

Beli mainan Zahia Aisyah

Kalau ikutkan dah malas nak beli mainan-mainan ni, maklumlah anak-anak makin besar. Tapi bila ada baby kecik ni nak taknak kenalah beli mainan sikit, kesian Aisyah..

Sabtu lepas bergeraklah ke mall nak carik something untuk Aisyah cinonet ni..

 Sebelum mainan, ibu belikan headband baru dulu untuk Aisyah, murah je pun..

Ibu, belikan kita hammer je, hehe??

Taklah sayang...
Nampak macam meriah tapi murah je tau..:)

Yelah Aisyah dah makin besar, so nak merangsang otak dia kenalah belikan mainan yang colorful dan ada bunyi-bunyian..Mainan yang aku beli ni murah saja, ada banyak jenis pilihan mainan yang berjenama tapi sekarang ni dah malas nak fikir sangat pasal jenama, semua kena ikut bajet dan kemampuan diri..Yang penting anak happy.

 Balik dari mall, dua orang budak pompuan ni tertido dalam kereta
Sleeping Beauty gitu..:)



 




5 comments:

  1. Cantik pulak adik pakai headband:)
    Kakak dulu beli mainan anak tak pernah yg ada jenama janji boleh main sudah Huda. Tahan juga kalau kita jaga sama.

    ReplyDelete
  2. alololo... comelnya... rambut tak tahan....

    ReplyDelete
  3. comeynya aisyah.. tetiba nk anak pompuan lak.. haiahhhhhh baby amir kecik lg yer.. haippppp!!!

    ReplyDelete
  4. geram tgk aisyah dgn rambut dia tu. pakai headband lagilah cute betul!

    betul huda... izan beli je mainan janji colourful n selamat utk baby. tapi zayyan ni pun bukan heran sgt mainan. kete itik tu pun dia buat tak tau je. abg2 yg eksited lebih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...