16.12.13

Dropbox memang best!!

Apa tu Dropbox?



Mula-mula dulu pakai smartphone aku memang tak tau apa benda alah dropbox ni, kalau boleh nak uninstall jer apps ni..

Tapi ni lah apps yang mudah untuk aku nak-nak lagi bila aku selalu amik gambar dan kalau nak update blog dari pc ofis..:)

Dekat pc ofis pun ada dropbox ni..Segala gambar kalau diambil melalui kamera phone aku akan terus diupdate ke dropbox ni..Baik dropbox dalam hp dan jugak dropbox kat pc ofis, yeayy..

Kalau sebelum ni aku yang sengal ni sibuk la nak transfer gambar dari kamera hp guna kabel usb la, hantar lalu email la..Sekarang dah takpayah nak susah-susah ok, memang mudah yang amat laaa..Aku memang lembap sikit nak explore ni, dok diam-diam explore semua ni baru lah ooooohh gitu ke..:)

Selain dari dropbox ni, google photos pun sama jugak..So ada macam-macam apps yang lebih memudahkan dan tak perlu la nak transfer bagai..Sekarang kita main sharing sharing jer ok..

 


2 comments:

  1. La... kakak baru tahulah Huda. Baguslah kalau macam itu - more friendly.
    Kakak ni selalu belajar dari anak. Tapi itulah peluang ada masa cuti sekolah aje.

    ReplyDelete
  2. lieya ni buta IT....sumpah! mmg tak tau dulu dropbox nie...pastu member yg mmg terra godek2 pc ni ajar....senang rupenye kan....tapi tu laa lieya sampai skrang still ade blur2 gak nak guna hahaahah...dasar org buta IT kan...adoiyai!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...