11.12.13

Ohhhh patutlah...tarikh cantik

Ok rugi kalau tak update blog hari ni sebab tarikh best.

Sebenarnya aku agak lembap gak sebab bila tau si Che Ta nak nikah dengan Zain 11 Dis, aku pun selak kalendar laa..Apa hal lak nak nikah di tengah minggu kan, hari Rabu pulak tu...

Pagi ni bila kat fb rata-rata tulis tarikh 11/12/13 barulah aku realize...Ooohhhh no wonder laa..Slow yea aku, huhu..

Oh bukan Che Ta je nikah hari ni tapi kakak Dafi (Nina) pun nikah hari ni jugak dengan Jovian Mandagie (pereka fesyen). So tahniah la pada mereka-mereka yang bernikah hari ni..

Aku pada tarikh ini adalah duduk di rumah saja sambil memasak dan habiskan lipat baju, hehe. Yea aku cuti dua hari, hari ni dan esok sebab perlu menguruskan beberapa hal penting.

So itu jelah nak update, janji ada entri di tarikh 111213....:)

2 comments:

  1. Ha...nak juga ye ambil tarikh lawa ni.
    11.12.13 mmg tarikh yang cantik..

    ReplyDelete
  2. haha tak perasan jugak date arini cun huhu.oo kawen arini eh.aiyokk.nk kne google pic kawen lps ni haha.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...