9.1.14

Yeay Khamis | Si kecil bertudung

Finally hari ni hari Khamis, ya Allah cepatlah petang supaya boleh balik awal, hehe. Untuk makluman, kakitangan awam yang bekerja di negeri Johor akan balik pada jam 3.30 petang, yeeehaaa..

Oklah untuk meredakan ketegangan kepala hari ni jomlah mengadap Aisyah yang tak berapa debab sangat...Sebenarnya dia ada sakit tapi cerita pasal sakit tu nanti aku ceritakan, insya allah akan baik..Masih dalam proses pemulihan, walaupun kurang sihat sikit tapi aktifnya tak terkata...:)

Ni saja berangan pakai tudung kakak Zara tu yang abis senget benget tu..Nak amik gambar ni punya pasal macam-macam gaya kitaorang buat supaya dia tak tarik tudung tu, hehe..




Ni memang dah rimas dah niii..

8 comments:

  1. alololo comelnya dia... geram betulla...

    alhamdulillah... seronokla balik awal gitu.. lps tu esok cuti plakkan.. best2!

    ReplyDelete
  2. tak debab ke?tngan pun berketul2 tu..heheh..

    Maisara suka bagi adik dia pakai tudung..kesian..nak adik perempuan..heheh

    ReplyDelete
  3. hahahahaha pic last skali mmg rare.last2 nangis zara.hehehe

    ReplyDelete
  4. tu ar, seronok warga johorean....balik cepat arini...weekend pun dah jumaat ngan sabtu kan...lieya penah merase camtu mase dok kelantan dulu.....

    alahai comellll..suke tgk budak kecik bertudung gini...pipi tu terus nampak tembam mambun hah....

    ReplyDelete
  5. masyaAllah... geram betul tgk aisyah pakai tudung tu. dia ni pakai apa pun mmg comel sesangat!

    ReplyDelete