4.2.14

OH SHAKLEE

Ok sekarang pagi-pagi kita cerita pasal anak-anak dan keluarga mahupun hot topic, hehe.

Setiap petang kita akan cerita pasal biz..Oh yeah azam di tahun baru aku, harapnya tidaklah terhenti di sini yea..

Aku tau dan pastinya korang semua sudah maklum tentang produk Shaklee. Sana sini orang dok promosi tentang Shaklee dan kalau korang google pasal Shaklee pun macam-macam yang keluar kan..


Kenapa Shaklee?

Sebab aku yakin (dengan izin Tuhan juga) produk ini dapat membantu aku, keluarga mahupun kawan-kawan di luar sana menikmati kesihatan yang lebih baik.

Kenapa aku terjebak?

Terus terang aku cakap aku tak minat MLM...Memang tak minat sangat laa tapi lebih kepada  nikmat kesihatan sendiri. Selain daripada untuk dapat side income PALING UTAMA adalah aku perlukan satu supplement yang bagus untuk kesihatan.


Makin berumur dan lagi 5 tahun bakal jejak 40 tahun, buat aku terfikir tentang kesihatan diri. Mak abah aku selalu pesan, bila dah masuk umur 30 an jangan lupa makan supplemen tapi aku selalu amik mudah. 

So bermula tahun lepas lagi aku cuba dan tekadkan diri untuk lebih menjaga kesihatan demi anak-anak dan keluarga tersayang.

So untuk kawan-kawan semua, apa lagi...Mulakan jaga kesihatan dari sekarang, bagi yang dah mula amik produk Shaklee mahupun produk lain teruskan yang penting kesihatan diutamakan yea.

Ok esok aku akan update lagi pasal produk ni dan semestinya korang boleh google sahaja..

Sekian..

Nak beli Shaklee?

NURULHUDA ABDUL LATIP
SHAKLEE ID : 1103411
SMS / WHATSAPP : 016-7931644 
EMAIL : hudalatip@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...