27.2.14

Sambutan Maulud Nabi hari ini

Yea, ini entry fresh yea. Sambutan Maulud Nabi di tempat kerja aku hari ini.

Dalam group ni memang ramainya lelaki, perempuannya 6 orang je yang join tahun ni, memang selalunya laki lebih ramai dari perempuan. .:) Yelah nak berselawat kan mestilah nak suara laki yang kuat, perempuan cuma selawat pelan-pelan je..

Tahun ni rezeki tak memihak kepada kitaorang. Takpelah nak buat camanakan. Kalau tahun lepas dapat no. 3 tapi tidak pada tahun ni. Takpe, insya allah kita cuba lagi tahun depan yea..

 Shawl tu aku beli online dari kawan aku dan baju beli kat salah satu kedai kain di BP


Baju tu hantar pada tailor pada member aku ni, buat terus semua baju dalam tempoh seminggu kot..Shawl tu pulak wide chiffon shawl memang licin la kan..Dahlah jarang pakai shawl so bangun seawal pagi semata-mata nak pakai shawl jer hehehe..Muka aku nampak berisi tapi ok jelahh..


Keseluruhan team

Ha ni keseluruhan team aku termasuklah bos-bos aku ada kat situ..Memang panas berdenting ko, tahan jelah. Pelik pulak aku takdelah berpeluh sakan, maybe aku cuba control dari berpeluh sampai basah..(eh boleh ke control peluh? hehe)

So far majlis yang berlangsung berjalan dengan lancar meskipun tak dapat apa-apa kemenangan pada tahun ni..Yang penting kita semua bersatu dan enjoyy!!

Ok daaa...Aku nak balik ni, dah pukul 3.30 petang...


Selamat berhujung minggu!!


3 comments:

  1. kalau saya kat situ, sure dah basah lencun peluh! hahaha

    ReplyDelete
  2. cantiknya biru pink..

    tgk pun tau panas berdenting tu...huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...