12.5.14

Kisah kami di hujung minggu lepas

Memang malas betul nak update blog walaupun ada beberapa iklan nuffnang, nak kena rajin update walaupun mood ke laut haha..

So macamana sambutan Hari Ibu semalam? Aku memang tak sambut apa pun sebab mak aku pun pergi KL dan aku kerja..Yang pasti kasih sayang pada ibu memang setiap masa tapi untuk raikan ibu memang tak salah kan? Tak yah tunggu semalam pun tetap boleh raikan yea tak?? :)

Ok jom layan gambar minggu lepas k.

 Ni masa nak breakfast semalam, Aisyah tak boleh dok diam kat babyseat tu tau

Abis bfast, cari barang basah sikit kat AEON BIG
Zara tu je dah penuhkan separuh dari troli camana tu, hehe

Lepas solat Jumaat baru dapat makan (masak paprik ayam jer - senang dan jimat masa)
Senang masak satu lauk je campak je semua kan?? :)

Tak taulah kenapa Aisyah suka sangat main dekat fridge vitagen ni tau dan suka cabut benda alah tu

Hari ni mula periksa sekolah agama - budak yang senang hati sepanjang masa
Moga terang hati untuk jawab soalan nanti yea

Taman abah - kawasan terapi abah

Cognitive skill katanya - Kesian fav pen aku habis dibukaknya sampai abis huhu

Nah amik dua anak dara tido...


Ahaaaa, ni yang terbaik...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Haaaa ni la Aisyah sekarang, gambar pun blurrrr menunjukkan yang aku terus berkejar kat dia ok..
Haihhh anak la anak....:)


Sekian terima kasih sebab sudi baca. Esok cuti ada la masa untuk rehat dan lipat baju lagi huhu..



1 comment:

  1. hehe, sama je macam Amani. Ni dia baru baik demam pun asyik nak menjerit je.....huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...