25.5.14

Mencuba pampers jenama Goon

Selalu aku pakai pampers Drypers atau Mamipoko, tapi semalam aku rasa macam cuba yang lain la pulak..So far anak aku ok je takdelah rashes sebab pampers ke apa ke, ok je kot sama jugak macam minum susu takde alahan apa pun..

Nak tau aku beli pampers baru apa semalam?

Ini dia...

Yeaaa pampers GOON ok

Serius aku pun tak pernah dengar ok..Tapi haritu member ofis aku yang cakap pampers ni ok, baru malam tadi Aisyah pakai tapi ok je, not bad la..

Aah aku pakai pampers pants sebab Aisyah sekarang ni bukan main aktif dan lasak jadinya aku beli pants je senang terus sarung je..

Harga semalam aku beli RM25 lebih adoi lupa pulak lebihnya berapa...Yelah bosan kan asik pakai pampers sama je sesekali nak tukar yang lain..Kalau tak ok aku patah balik je pakai yang lama hehe..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...