5.6.14

Kenduri Kawin di JB & RSC

Salam hari Khamis..

Sabtu lepas bawak mak abah pergi kenduri kahwin di Wisma Glulam Johor Bahru..First time aku dengar nama wisma ni dan first time jugaklah aku datang ke sini..

Design bangunan ni cantik dibuat dari kayu..

Cantik kan, penuh dengan bunga-bunga gitu

Ni semua hasil idea pakcik kepada pengantin saudara Razak Ahmad - Pemilik Flora ETC.

Mungkin ada yang tak kenal Razak Ahmad, ni aku selitkan kisah dia RAHSIA SENTUHAN MAGIS RAZAK (Petikan Kosmo Online). Manalah tau kot-kot ada yang nak kahwin dan suka hiasan bunga-bunga gini bolehlah dapatkan perkhidmatan dia kan?

 Serius nasi beriani ni memang sedap!

Nak bergambar dengan kereta mewah tu tapi takut so jauh-jauh jer


Balik dari kenduri kahwin ni aku ajak mak round kedai-kedai kat belakang Jakel..Kat situ kan ada banyak butik muslimah (kebanyakannya jual online jugak)..Kebetulan pulak butik Rina Salleh Clothing baru bukak haritu..

Mak aku yang excited terus ajak singgah..

Mak aku belanja beli 3 shawl, tq mak!
Rasanya akan datang ke sini lagi sebab tak puas kot nak berjalan kat butik-butik yang ada di area ni


Lepas balik dari Rina Salleh Clothing (RSC) ni kitaorang solat Zohor dan lepas tu terus gerak ke Iskandar sebab nak tunjukkan mak abah aku kawasan baru tu..Dapat jugak la bawak diaorang ke Puteri Harbour..

 Akhirnya sampai jugak mak abah ke sini..

Nengok muka monyok jer..

Petang tu balik dari JB kat highway punyalah jam, geram jer..Yelah kan hari Sabtu pertama cuti sekolah haruslah kereta banyak..Maybe orang lain pun sibuk cam aku ke kenduri kahwin atau balik kampung ke..

Kitaorang terpaksa exit ke Simpang Renggam sebab tak sanggup nak redah jam nak exit ke Air Hitam..Tapi nak sampai ke tol Simpang Renggam pun jam jugak sabar dan pasrah jelah..

Tapi bagus jugak lalu Simpang Renggam sebab aku lama tak lalu situ, boleh tahan jugak Simpang Renggam ni kan, ingatkan pekan kecik je, huhu..Marah Lieya Latif kalau baca statement aku ni..

Ok sekian, terima kasih sudi baca.












2 comments:

  1. Memang class... cantik pelaminnya...

    ReplyDelete
  2. mmg mewah..nasi tu alahai..panjang nasinya..
    kereta tu mcm tin jer..heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...