10.6.14

Pindah

Amboi lamanya tak update, huhu.

Semalam aku baru dapat surat arahan bertugas bertukar ke pejabat lain. Biasalah staf macam aku ni bila bertugas melebihi 5 tahun di satu-satu pejabat memang akan ditukarkan.

Bermula 15hb Jun (Ahad ni) akan report duty di pejabat baru tapi aku nak mintak extend sampai hujung bulan means awal puasa baru bertugas di tempat baru.

Perasaan?? Ermm, sedih tu dah pastilah. tapi aku ni jenis ikut flow je. Kalau dah diarahkan bertukar so kena ikut jelah kan..Kalau taknak ikut arahan baik berhenti kerja hehe..

Ikutkan terlalu banyak kenangan kat pejabat sekarang....Tempat yang mengajar aku banyak perkara  terutamanya tentang hubungan yang baik sesama manusia. Dan jugak tempat yang banyak tekanan hehe, tapi aku suka cabar diri walaupun ada masanya aku rasa tak mampu nak handle tapi aku follow je the flow..Yelah baru setiausaha nak tension bagai belum jadik lecturer pun hehe..

Walaupun kena pindah tapi aku puas, sebab apa yang aku nak dan capai kat ofis sekarang ni aku dah dapat..So aku rasa aku akan pindah dengan rasa tenang kot..:) cuma sedih nak tinggalkan kawan-kawan yang super best dan havoc kat sini..:(

Sementara ada masa lagi baik aku settlekan baki kerja yang ada dan have fun dengan member-member yang best ni..Nak packing barang semua maybe weekend je kot, kang kalau packing awal orang kata aku tak sabar nak keluar pulak..

 Gambar takde kena mengena dengan cerita di atas
Ni semalam masa nak hantar ibu g keja, nengok punya sedap dia tido dengan abang dia


Terima kasih sudi baca!







6 comments:

  1. comel sgt tauu adik tido kat abg mcm tu

    ReplyDelete
  2. Selamat bertugas di tempat baru ye...all d best 👍

    ReplyDelete
  3. Selamat bertugas di tempat baru. Insya Allah akan dapat kawan baru yang sama bestnya dengan kawan di tempat lama.. nak serah tugas banyak juga halnya tu kan. bagus dapat extend lama sikit..taklah kelam kabut mengemas

    ReplyDelete
  4. Memang sedih bila kena berpindah Huda tapi macam kata Huda kita diarahkan kenalah ikut kalau tak berhenti betul juga kan..

    Anak dara kecik ni betul-betul manja dgn abang. Untung dpt abang yg caring.

    ReplyDelete
  5. sedap le Aisyah tidur atas tilam empuk tu..heeh

    ReplyDelete
  6. Memang sedih berpindah ketmpt baru..tempat lama bnyk kenangannya kan. Comel jer abang jaga adik..adik pulak kemain kuat peluk abang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...