12.6.14

Tenangkan diri

Amboi tajuk bukan main lagi huhu.. Tenangkan diri la sangat.. Sebenarnya balik kampung kat Kesang Muar (dah dijadikan homestay sekarang) dan aku pernah cerita kat blog ni pasal rumah kampung kat Kesang ni..

Balik kampung dengan mak abah aku sekali... Anggap jelah ni jalan-jalan untuk anak-anak aku sebab cuti sekolah memang kitaorang takde ke mana pun sebab memang dah plan nak jalan akhir tahun je huhu...

Oklah aku menaip ni pun guna hp mencabar okeh...

Selamat bekerja untuk yang bekerja esok dan selamat bercuti pada yg bercuti...

Tq..

3 comments:

  1. mmg nampk jelas ketenangan tu

    ReplyDelete
  2. besarnya rumah..untung kalau buat homestay ni..kan>??

    ReplyDelete
  3. Ha baik cito! ujong taon ni nak gi mano ..;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...