9.7.14

Derma seikhlas hati

Apa 7-1??

Well, the best team win, hehe..Congratulation Germany, menangis la Neymar huhu..Aku ni takdelah nengok World Cup sangat tapi taulah jugak sikit-sikit..Aku predict Germany akan jumpa Netherlands final nanti tapi kita tunggu la game antara Argentina dan Netherlands awal pagi esok...

Ok, malam tadi aku sakit perut, tulah makan campur-campur semua pun aku nak makan, amiklah upahnya..Terus aku tido awal malam tadi, time sakit perut carik minyak urut boleh tak jumpa pulak adoi laa..Nasib pagi ni terus ok..:) So kesimpulannya takmo makan sebarangan dan makan kena hati-hati :)

Harini menu dalam perancangan NASI GORENG dengan TELUR BUNGKUS je kot. Kena buat nasi goreng sebab ada lebih nasi semalam, rugi kalau tak goreng kan..Makan simple sudah, takyah nak bazir-bazir beli makanan lain.


Ok di bulan yang mulia ni apa kata ringan-ringankan tangan untuk membantu mereka yang memerlukan. Apa kata korang like page ni dan sebar-sebarkanlah pada kawan-kawan lain. 




Korang boleh baca kisah seterusnya KASIH RM500,000.

Aku terpanggil untuk sebarkan kisah ni sebab aku tau mana-mana mak bapak pun akan cuba buat yang terbaik untuk anak mereka. Harini kisah dia, esok lusa entah kisah kita atau orang lain pulak kan..Kalau sorang derma RM1 pun pun dah ok kalau sejuta orang dah dapat RM1 juta. Untuk makluman kos pembedahan saja adalah RM500, 000 yang perlu dijalankan di Singapura.

Jom sama-sama kita membantu di bulan yang mulia ini yea..Tak lupa juga pada saudara Islam kita yang berada di Gaza sekarang..Moga-moga Tuhan murahkan rezeki dan permudahkan segala urusan kita di dunia ni..Amin.

4 comments:

  1. Kesiannya kecik2 dah hidap barah hati dia ya Huda...

    Terima kasih atas perkongsian cerita...

    Nasi goreng, memang sedap...:) Akak plan buat mee goreng dengan lempeng cicah sardin je( yg ni request by SRD...huhu)

    ReplyDelete
  2. Nasib baik pagi dah ok perut tu ye Huda..
    Kakak tak tahu lagi utk petang ni. Biasa abang beli aje.

    Bola kakak tak mengikuti Huda. Tahu dari kawan yg inform dari blog macam ini ajelah..

    ReplyDelete
  3. Adoi....sy x boleh btol klu bab anak ni. Toucing je rasa......

    ReplyDelete
  4. Ya Allah sedih rasanya...semoga dipermudahkan urusan kluarga ni...amin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...